تازه های خبر

تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






فرمانده کل ارتش گفت: قدرت واقعی کشور پای بندی و عشق مردم به آرمان ها و ارزش های اسلام، انقلاب و نظام اسلامی است.
به گزارش روابط عمومی ارتش،  امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم نوزدهمین سالگرد شهادت امیر سپهبد صیاد شیرازی و گرامیداشت 110 شهید شاخص نیروهای مسلح که در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه 110 شهید شاخص نیروهای مسلح و شهیدان صیاد شیرازی و آوینی، گفت: شهید صیاد شیرازی امیرالشهدای ارتش و نیروهای مسلح و شهید آوینی سید شهیدان اهل قلم است.
وی افزود: واقعا جا دارد همه ما شکر گزار درگاه خداوند بزرگ باشیم بخاطر این ملت قدردان، فهیم و با فرهنگ که این طور از شهیدان و از نمادهای دفاع و مقاومت و از مدافعین ارزش ها و آرمان های انقلاب قدردانی و استقبال می کنند.
سرلشکر موسوی ادامه داد: این روحیه و فرهنگ قدرت واقعی کشور ما و نشانه پای بندی و عشق و علاقه مردم به آرمان ها و ارزش های اسلام و انقلاب و نظام است.
وی گفت: ما استقبال و شور و حال وصف ناپذیر را در همین ایام نوروز در کاروان های راهیان نور و در یادمان های دفاع مقدس شاهد بودیم؛ خانم ها با بچه های چند ماهه، کودکان چند ساله،  جوانان و نوجوانان پرشور و مرد و زن مسن، ده ها هزار نفر روزانه از این یادمان ها بازدید می‌کردند.
سرلشکر موسوی گفت: مادر ۴ شهید در یادمان شهدای عملیات رمضان (پاسگاه زید) به من گفت که اگر فرزند دیگری داشتم تقدیم این انقلاب می‌کردم؛ رمز قدرت و اقتدار ما همین است.
فرمانده کل ارتش در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: دشمنان جاهلانه یا با تظاهر به جهالت به مخاطبین خود آدرس غلط می دهند، در حالیکه قدرت ما در آن چیزهایی که آن ها اشاره می کنند نیست.
وی افزود: قدرت ما در اتکای به خداوند بزرگ و گام‌برداری در مسیر حق و فطرت انسان‌هاست. قدرت ما در پشتوانه مردمی و ایستادگی ملت بزرگ به پای ارزش ها و آرمان هاست. قدرت ما در عشق و علاقه ملت به نمادهای مقاومت و مبارزه به شهیدان و امثال شهید صیاد شیرازی‌هاست.
امیر موسوی همچنین عنوان کرد: اگر ما از سرکوبی قطعی شیاطین بزرگ و کوچک حرف می‌زنیم و اگر از وعده محو و نابودی جنایتکاران صحبت می‌کنیم، بر اساس محاسباتی که دشمنان ما با خط کش‌های مادی، فیزیکی و دنیایی انجام می‌دهند نیست، بلکه بر اساس یک فلسفه‌ای است که این سرنوشت را برای ظلم و جنایت محتوم می‌داند؛ این دیدگاه در اعتقاد ما و اعتماد به وعده الهی ریشه دارد.
 فرمانده کل ارتش بیان داشت: یکی از دلایل اصلی محبوبیت شهدای ما بویژه شهید صیاد شیرازی این است که آنها مصداق «کمال انقطاع الی الله» هستند.
 امیر موسوی گفت: شهید صیاد شیرازی به افراد سفارش می‌کرد در سجده آخر نماز دعای «الهی هب لی کمال الانقطاع الیک» را بخوانید و من دیدم که خودش می‌خواند و تنها به ذکر هم اکتفا نمی‌کرد بلکه برای پایبندی به این ذکر و رسیدن به کمال انقطاع دائماً تلاش می‌کرد.
فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: شهید صیاد شیرازی آنچنان خود را تربیت کرده بود که همراهان او هم در هر حال، به یاد خدا بودند.
وی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری در خصوص شهادت این شهید والامقام گفت: در بخشی از این پیام آمده بود که «او به مانند دیگر مردان حق از روزی که قدم در راه انقلاب نهادند همواره سر و جان خود را برای نثار در راه خدا روی دست داشتند» و این یعنی کمال انقطاع الی الله.
امیر موسوی خاطرنشان کرد: بارها از زبان شهید صیاد شیرازی جمله «من بیقرار شهادتم» را شنیده بودم. سیره این شهید والامقام برای خدا بودن، برای خدا زندگی کردن، در هر حال به یاد خدا بودن و برای خدا جان دادن بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ چهار شنبه 22 فروردين 1397 ] [ 1:12 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 107
بازدید دیروز : 374
بازدید هفته : 560
بازدید ماه : 553
بازدید کل : 84758
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->